Kryssning!!

jag har denna helgen varit iväg på en kryssning med min mor.
har varigt borta nu en hel del under helgerna nu under nästan fyra månaders tid och knappt varit hemma alls så har knappt träffat henne. Men nu bar det av!
|
|
När vi kom in i hytten så bytte vi om och fixade oss..


The Chivas


Jag kommer få så mycket skit om hon märker att ja lagt ut de här bilderna.
men om jag säger såhär, jag kunde tagit de som va
värre ;)


Lite tråkigt väder när man åkte hem dock..



Det var min helg det! Idag händer nog inte så mycket faktiskt, behöver inte vara i skolan
Egentligen så måste jag sätta fart med skolarbetet.. måste fixa de sista årat verkligen, snart är det ut på praktik osm gäller också så jag måste verkligen lägga manken till och fixa det här..!

Kommentarer
Postat av: sandra

ÅÅH gud vilken fin klänning du har! den var helt underbar, och den söta rosetten, och dit hår, gaaash jag älskar din stil!!!!!!

2010-10-06 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0