wrong moment

Allting har gått emot mig idag. Exakt allting. Det började med att jag skulle upp vid halv åtta för att hinna packa ner grejerna som skulle med till Eskilstuna idag men vaknade inte äns av att klockan ringde så jag vaknade halv nio och fick smått panik.


Framme i eskilstuna för att kolla banor och bära in vapen och grejer där man skulle  vara och vänta på att börja. *ögonlapp!!* den satt inte på mitt gevär när jag tog det. Då hade lillskit markström tagit den till sitt för han glömt sin i vapenväskan. jaha tack så jävla mycket.. fick låna en ifrån Eskilstuna-klubben iaf så de funkade ju. Men jävla markströmar som BARA är i vägen och är allmänt jobbiga. inte omtyckta någonstans.

Sen blev de starttid och de gick bra allting. efter ungefär tjugo skott la jag ner geväret drack vatten och vilade i ungefär tio minuter. sen lyfta ja in vapnet igen och ställde mig som ja skulle. DÅ lägger mitt knä av helt och gör exakt som det gjorde i fotbollen för sex år sen. (det knakade och drog i hela knät och höll på att vika sig på fel håll..) inte kunde jag stå  normalt sen och därav gick allting verkligen skit!!
Vilket betyder att mitt humör blev verkligen helt galet och jag började gråta då det gjorde så himla ont att jag knappt kunde stå på benen och så började jag skämmas för resultatet och hur det gick med.,

Det här var verkligen INTE min dag kan man ju lugnt säga..

Kommentarer
Postat av: danne

du är så jävla aggresiv när du är arg xD

2010-10-23 @ 23:09:00
Postat av: Linda

asså jag håller med danne här, så fort ja frågade dig hur de gick helt vanligt så svarar du asargt "åt helvete" man bara jahaa :O och de med lappen, asså ja förstår inte hur du kunde få sånt problem mitt i fast du gick ur ställningen :o

2010-10-23 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0