Godmorgon!

....god och god, men de funkar!!

Igår var inte jag i skolan, igen, bara för jag hade någon ögoninfalmation liknande i ena ögat som kan framkallas utav att jag bär linser hela tiden. Eller det är därför och det är ungefär samma symptom som de är me vanlig ögoninflammation. Så jag låg hemma igår halvblind och kunde inte äns kolla på film, vilket sög!




Nu har jag linserna i igen på båda ögonen, haft dem i ungefär en kvart, och de börjar redan rinna och klia.....Jag som hoppades på att de skulle gå över till idag då jag MÅSTE till skolan.. Sen har jag träning i kväll också, ännu värre att missa! -Eller..?

Det är så sjukt mycket nu under kort tid så jag vet ärligt talat inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska prioritera som första hand.. Men en sak är säker, jag har tappat en hel del när de gäller att äta pga ut av denna elendiga stressen som ständigt finns omkring. så jag måste försöka få rätt på det väldigt snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0