vad ska man säga?

vad har jag hållt på med? har inte haft tid att skriva här på väääääldigt länge!
nu ska vi se vart vi ska börja..

Praktiken har börjat och ja jobbar mellan 10-17 varj dag, åker hemifrån 7 på morgonen och är hemma halv åtta, helt slut! så när jag kommer hem är det duscha som gäller, äta och fixa mat till morgondagen sen är det dags att sova nästan direkt. jag kan dock inte somna jättesnabbt och det förstör väldigt mycket..

Helgen den 5 6 november så åkte jag med Ella ner till ullared och sov på vandrarhem torsdagen till fredag. Åkte vidare till torsås på fredagseftermiddagen och tog in på hotell. åt middag där, trots att ingen av oss va hungriga men vi satt med de andra i laget som sällskap. sen badade vi i polen som fanns där för att fira Danne lite som fyllde 18 dagen efter.
På lördagen var det SM!!


Vandrarhemmet Torsdag - Fredag. Elementet fungerade inte så sova med dubbla täcken och ligga som en boll för att holla värmen, yeeey!  Vi lade oss på golvet och mätte, de va 1.80 brett och 4.5 meter långt!



Vi låg och pratade om allt möjligt! sen helt plötsligt, vafnan är det i taket?!?!?
det såg helt seriöst som en stooooor snusfläck. 



Utcheckning ifrån hotellet..
(elementet fungerade inte här heller..)


Seeen va de dags att åka till hallen och göra sig i ordining. Herregud vad jag blev arg...



Det var det jag hade att säga om helgen i Ullared Torsås/Gullabo. Riktigt härligt att komma iväg trots lite småsaker som hände och att jag tydligen pratade i sömnen båda nätterna? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0