Falkenberg - Göteborg

i Torsdags förra veckan, (känns verkligen inte som en vcka sen!!) så åkte jag buss ner till falkenberg och till Matilda!
Vi skulle gå på Bullet for my valentine i göteborg på fredagskvällen i lisebergshallen. Gissa om vi var taggade? Trots att Escape the fate inte skulle komma längre..  Fick se funural for a friend iaf.
Fast vi hittade inte till hallen först!! Planka spårvagn, taxigubbe som följer efter oss med bilen när vi letar, en lollo på skumt humör, en smått rädd matilda pga mitt humör, seeen kom vi till hallen! herregud vad vi blev glada, sen kom becca och mötte oss, och daniel (hette han så?) och sofie och någon till jag inte minns namnet på :D

Alone - Bullet for my valentine


Peppade till tusen precis innan vi skulle ge oss av!






helt awesome!!!


Sen på lördagen så var de fest hos Jeppe i skogstorp! vi gick in till stan mötte upp lite folk, fixade dricka, sen till Jeppe. Haha de va en bra bit att gå! Sen sitta i nästan sex timmar i bil dagen efter med en hyper lillasyster va väl kanske ite de bästa men men!



Kommentarer
Postat av: Tiggii :D

eeeh... hee... hee... jag gillar ju den första bilden såååå mkt... lr inte xD men sexigast är vi i alla fall! ;D xD gillar ju skrattbilden... (y) xD och tack för att du inte blev detaljerad om i lördags iaf! :D<3

2010-11-27 @ 20:40:25
URL: http://audreybellestankemoln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0