Ny Header

Sådär nu är jag klar med den, eller ja, det är en bit kvar att göra men nu får den vara såhär ett tag. Fortsätter med den när jag har tid.


Idag stannade jag hemma ifrån jobbet. Vaknade vid fyra på morgonen utav världens migrän!
Gud vad jag hatar det. Så jag har legat i sängen i stort sett hela dagen och har inte kunnat göra någonting. Så då tänkte ja att ja lika gärna kunde knåpa ihop en lite grann bara för att ha någonting att göra.
Sen kom min mor in med en film "Har du hört ryktet om Morgans?" heter den. Någon som sett den..?
Den handlar om några som hittar kärleken på oväntade ställen. Ska nog starta den om en liten stund innan jag går och somnar.

I morgon hade jag även tänkt slänga upp en inlägg där jag svarat på alla Hår frågor som ni har skrivit in som jag inte hunnit svara på. Nu är det klart iallafall!  :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej gud vad söt när du ler :O

borde göra de mycke oftare!

2010-08-07 @ 00:14:50
Postat av: emil

oj shiet vilket vackert hår

2010-08-07 @ 00:15:16
Postat av: David

Du är en typisk emotjej.. Ta inte illa upp men jag gillar verkligen din stil. Jag har sett dig i både södertälje och i stockholm men då har du varigt med folk så jag har inte vågat gå fram och säga hej till dig. Vad random, du vet inte vem jag är och helt plötsligt kommer jag där och säger hej.. Du tror säkert att jag är en jubelidiot just nu, men ska jag vara ärlig så är du så sjukt fin. Och jag vill bara vara i närheten av dig hela tiden för du är så grymt söt!



snälla hör av dig för jag vågar inte.. 0700431699, jag har comviq. Puss på dig!

2010-08-07 @ 00:20:20
Postat av: Robin

Söt och vacker som vanligt :D<3 hoppas vi träffas imorgon<3

2010-08-07 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0