Måndag 23 augusti



Godmorgon!

Jag har varit vaken ett bra tag nu. Följde med lillasystern till sin skola så hon hittade vart hon skulle.
Eftersom det var den skolan jag gick i innan kände vissa av lärarna igen mig så de stannade och pratade lite...
haha många utav dom små barnen kollade på mig som jag vore en alien när jag och min syster kom gåendes upp för trappan.
Jag är glad att jag inte börjar skolan förän i morgon, så har lite tid att fixa några småsaker.





Såhär ser mitt hår ut just nu, eller ja, de gjorde de för en timme sen.
för nu sitter jag och bleker utväxten och några slingor i det. Får se hur det blir.




Åååh vad det är skönt att inte jobba någonting mer på det där växthuset. Krypa under banor och sopa jord, ta bort spindelnät från väggar, plocka sallad, plantera, prickla, glesa och allt vad det heter. Men bra lön iallafall haha!


Man är lite smått otaggad kvart i sex på morgonen.




Undra vad man ska hitta på att göra idag, det återstår att se :)

Kommentarer
Postat av: linn

Hur vågar du färga ditt hår i såna där färger?

folk kollar väl konstigt på dig hela tiden?

2010-08-23 @ 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0